Ongi etorria!!!

Ongi etorri guztioi!



Blog honetan gure ekintzen informazioa ikusteko aukera izanen duzue. Espero dugu zuen gustokoa izatea eta bertan parte hartzea.



ONGI IZAN!!

GURE ORRIALDEAK

lunes, 27 de junio de 2011

UDA ETA OPORRAK

Kaixo lagunak!!

Denok dakizuen bezala, eta etxeko zarata eta mugimenduagatik sumatuko zenuten bezala, uda eta oporrak hasi dira!!!!!

Badakigu kurtsoko argazki asko oraindik argitaratu gabe ditugula, ekainekoak bereziki, eta lan asko atzeraturik utzi dugula, hala ere, jakin ratotxo libre bat lortzen dugunean lanean hasiko garela eta pixkanaka gauzak ipintzen joango garela.

Agian batzuk jakingo duzue, beste batzuk ez ordea. Ziklotik, arteari buruzko proyektu batean murgildu gara, eta aurten egin ditugun lanak bildu eta txosten bat prestatzen ari gara hurrengo urteetan ere artearekin lanean jarraitu al izateko. Ea ongi ateratzen zaigun eta datorren urtean sorpresatxorik dugun, jajajajajaja

Besterik gabe, ziklotik eskerrik asko zuei denoi urtean zehar egin duzuen guztiagatik, eta

ez utzi bloga alde batera, laster, argazki eta albisteak ipintzen joango gara eta!!

1 comentario:

  1. Kaixoooooo
    uste nuen ia ahaztuta zenutela bloga baina ikusten dut ezez, nik ia egunero begiratzen dut eta pentsatu eta pentsatu ibiltzen naiz zer jarri baina egia da ez zaidala ezer bururatzen, ia udan zehar zerbait asmatzen dudan.

    Oso ongi pasa oporrak eta mila esker egindako guztiagatik.

    mila esker

    ResponderEliminar