Ongi etorria!!!

Ongi etorri guztioi!



Blog honetan gure ekintzen informazioa ikusteko aukera izanen duzue. Espero dugu zuen gustokoa izatea eta bertan parte hartzea.



ONGI IZAN!!

GURE ORRIALDEAK

domingo, 5 de febrero de 2012

ELURRA ARBIZUN


Kaixo lagunok!!! a ze asteburua!! egun osoa elurra!! etxetik atera gabe egon gara asteburu guztia, bakarrik pixka bat etxe ondoan. Zuek ibili zarete elurretan? Alsasun, Bakaikun eta Etxarrin zer moduz?


Hona hemen argazkitxo batzuk.








ELURRA ELURRA ARTZAINAK TXAPELA MAKURRA!!!

2 comentarios:

  1. Gabon:
    Altsasun atzo elurra mara mara aritu zuen, basora joan nintzen eta ederra zegoen zuri zuria!!! Nire txakurra oso gustora ibili zen elurretan zilipurdika, nik botatako elur bolatxoak hartu nahian.... txoratuta!!! Baina ez nuen argazki kamararik eraman, ea beste egunen batean eramaten dudan.
    Bihar Eleneren urtebetetzea ospatuko dugu eskolan. ZORIONAK ELENE!!! MUXU HANDI BAT!!! eta arratsaldean... beste sorpresa bat izango dugu, Aitziber gure gelara etorriko baita!!!
    Espero dut den denak sendatuta izatea, eh? Bihar arte!!!

    ResponderEliminar
  2. Kaixo Kontxi, berandu xamar baina irakurri dut zure mezua....
    Ze ongi pasatu dugu eguna eskolan!! Oso pozik etorri naiz etxera! Alainiri asko gustatu zaio Marigorringo.

    Muxu bat. Bihar arte.
    Elene

    ResponderEliminar