Ongi etorria!!!

Ongi etorri guztioi!



Blog honetan gure ekintzen informazioa ikusteko aukera izanen duzue. Espero dugu zuen gustokoa izatea eta bertan parte hartzea.



ONGI IZAN!!

GURE ORRIALDEAK

jueves, 22 de marzo de 2012

SUKALDARITZA TAILERRA ASTELEHENA 26

Kaixo lagunok.

Gaur goizen pentsatzen ibili naiz zer jarri blogean zuek irakurtzeko, badakitelako asko gustatzen zaizuela. Bai? edo Ez?Askotan ez dakit zer jarri, orduan zuek pentsatzen baduzue zerbait gustatuko litzaizuela ikustea esan eta saiatuko naiz zuen gustokoa zerbait jartzen ok?


Badakizue zer pentsatu dudan? atzo nola hitz egin nizuen mazedoniari buruz ZERGAITIK HURRENGO ASTELEHENEAN SUKALDARITZA TAILERREAN EZ DUZUE PRESTATZEN MAZEDONIA BAT? oso erraza da: (kantitateak Kontxik nik baino gehiago jakingo du kalkulatzen zuen artean banatzeko)

4 sagar

4 udare

4 platano

4 kiwi

marrubi batzuk

laranja batzuk

edo nahi dituzuen frutak

Hori dena puxkatu, bol batean den dena nahastu eta laranja zukua bota. Nik etxean azukre pixka bat botazen diot gainetik.

Eta bestela bidaltzen dizuet beste errezeta bat. Beheko esaldian klikatu eta ikusitko duzue.


Agur Nekane

1 comentario:

  1. Kaixo Nekane:
    Sukaldaritzako tailerrakoa herenegun prestatu nuen, gaur zuei banatzeko, eta gaur etxera eraman dute ekarri beharrekoa, (blogeko mezu hau oraintxe ikusi dut).Astelehenean pizza eta jogurten fruta (Ekhik ekarritako liburutik hartutako errezeta) egingo ditugu. Beraz, mazedonia eta ogia hurrengo egunerako utziko dugu. Eskerrik asko!!! Eta ez kezkatu!!! zure mezuak oso gustora irakurtzen ditugu eta!!! Eta eskertzekoa da zure parte hartzea!!
    Ah! eta astelehenean ama batzuen laguntza izango dugu sukaldaritza tailerrean!!!!

    ResponderEliminar