Ongi etorria!!!

Ongi etorri guztioi!



Blog honetan gure ekintzen informazioa ikusteko aukera izanen duzue. Espero dugu zuen gustokoa izatea eta bertan parte hartzea.



ONGI IZAN!!

GURE ORRIALDEAK

sábado, 15 de noviembre de 2014

egon gara basoan

Ni manex nahiz eta nire guraso eta arrebakin joan ginen basora, nire amona bastoi berri bat erosi zidan eta estrenatu behar nuen. Nire gurasoei asko gustatzen zaie ontto bila joatea eta mordo bat artu genuen. Batez ere bibelurdinak. Nik trompetak artu nitun eta nire abuela maria Eugeniari eraman nion, asko gustatzen zaio eta goxo goxoak zeunden. zuhaitz bat erorita zeon zeatik tximista bat jo ziolako, eta bertan argaizki asko egin genuen.  Udazken onetan askotan joan gara mendira,  aldi askotan june eta adierrekin (nire lengusu eta osaba), eta beste alditan mendirekin (nire txakurra). Eta espero dugu aurten ontto asko artzea. Urrengoarte

1 comentario:

  1. KAIXO MANEX ETA FAMILIA:
    PILO PILO BAT IDATZI DUZU, ETA ASKO GUSTATU ZAIGU. OSO ONGI PASATU ZENUTEN BASOAN, EH? GU ERE JOATEN GARA, ETA GELAKO BATZUK ZIZA ASKO ERE HARTZEN DITUZTE.
    MUXU ASKO:
    AGURRRR

    ResponderEliminar